Manažeři na lovu

Manažeři na lovu

TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří moderovaným způsobem mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.

Tomáš Petrů zastupuje franšízu TAB Board v regionech Brno venkov, Vyškovsko, Prostějovsko a Blanensko.  Měl za sebou už deset let podnikání v podobném oboru a v rámci strategie rozvoje své firmy Bravo Consulting si stanovil cíl stát se součástí silného zahraničního konceptu, který rozšíří nabídku služeb. Volba konceptu TAB, Alternativních Boardů (dále jen „TAB Board“), byla pro něj tehdy logickým vyústěním tohoto záměru a dnes je už čtvrtým rokem franšízantem tohoto konceptu. Značka jej přesvědčila tím, že má za sebou nejen dobré jméno a dlouhodobou historii na světovém trhu (nyní přes 30let), ale i učící se a inovativní přístup k dalšímu rozvoji profesionálních služeb pro své členy – majitele středních a menších společností.  

Proto důležitým aspektem pro rozhodování o spolupráci s TAB Board byla pro Tomáše Petrů také podstata poskytovaných služeb a propracovaný systém. To, že se jedná o franšízu, bylo až druhořadé. „Na začátku nás poněkud zbrzdil covid a také skutečnost, že jsem se v té době jako angel investor aktivně podílel na rozjezdu technologického startupu. Takže rozjezd byl v mém případě o něco pomalejší, než bych si přál, ale od té doby to jde správným směrem. Aktuálně dokonce posilujeme náš tým, abychom mohli dále růst a dokázali pomoci více majitelům a CEO menších a středních firem dosáhnout toho, co chtějí,“ uvádí k začátkům spolupráce franšízant Tomáš Petrů. „Nejdéle asi trvaly naše vzájemné “námluvy”. Přece jen šlo o zásadnější strategické rozhodnutí, spojené s určitou investicí a závazkem do budoucna, takže jsem si v tom potřeboval udělat jasno, než jsem dospěl k finálnímu rozhodnutí. A pak už to šlo ráz na ráz –⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ podpis smlouvy, školení a start,“ dodává franšízant.

Na franšízové koncepci TAB Board oceňuje, že je pečlivě propracovaná a franšízor poskytuje velkou podporu pro fungující byznys. Přesto je stejně jako každého podnikání pro dosažení úspěchu stále klíčová vlastní aktivita a motivovanost franšízanta: „Je nutné“být excelentní v TAB”. Tedy dělat svou práci dobře a poctivě, aby to členům TAB přinášelo to, co očekávají, a pomůže jim posunout se tam, kam chtějí. Za druhé “být excelentní v prodeji TAB”, tedy dokázat najít a získat ty správné členy (majitele a CEO firem) do regionálních boardů,“ upozorňuje zájemce o franšízovou spolupráci Tomáš Petrů.

Své úspěchy vidí franšízant nejen v ekonomickém růstu. Cení si například toho, že vidí efekt u členů jednotlivých boardů. Ti díky své aktivitě v TAB Boardu mění svůj přístup k věcem, mění firemní procesy a zavádějí technické či personální inovace díky spolupráci s dalšími členy. „Za úspěch považuji (na základě zpětné vazby od našich členů TAB) letní speciální board, kdy jsme naše členy společně s mojí kolegyní vyvezli tak trochu mimo civilizaci, do divočiny, kde se stali na jeden den lovci, aby si uvědomili, jak správně lovit to, po čem touží, a také částečně vystoupili ze své komfortní zóny a dokázali si, že když se chce, tak to jde a v cíli se dostavuje ten nezapomenutelný pocit,“ přibližuje detaily své práce Tomáš Petrů.

Franšízová spolupráce s TAB Board je ideální pro osobnosti, které mají podobně strukturované zkušenosti a zájmy jako Tomáš Petrů. Většinou se jedná o zkušené konzultanty, školitele, business kouče, nebo senior manažery. Ti mohou využít zkušenosti z předchozí kariéry ve vlastním podnikání.