Franšízová síť TAB Board se na tuzemském trhu dále rozrůstá. Novou posilou našeho týmu se stal Karel Kotrba, který má od dubna na starosti rozvoj podnikatelských boardů pro majitele malých a středních firem v západní části Středočeského kraje.
Pro Karla Kotrbu není koncept TAB Board žádnou novinkou. Rok a půl byl jeho členem a měl tak možnost zažít, jak TAB funguje a jaké výhody svým členům přináší. „Jeho úkolem je během jednoho roku otevřít minimálně 2 boardy a získat 11 členů. Jejich prostřednictvím tak bude moci podporovat malé a střední podnikatele ve středních Čechách, pomáhat jim s jejich rozvojem, inspirovat a otevírat nová témata k řešení s cílem vytvářet prosperitu a lepší prostředí v jejich firmách,“ vysvětluje Jana Škabradová, Operation Manager TAB Board CZ.
Karel se více než 15 let pohyboval v korporátním prostředí v oblasti IT a telekomunikací. Řídil obchodní týmy více jak 150 obchodníků v regionu střední a východní Evropy. V posledních letech pracoval v soukromém sektoru, kde se specializoval na oblast zlepšení vnitřního řízení a nastavení procesů, zvýšení efektivity a růstu obratu společnosti.
Zjistili jsme, co Karla k rozhodnutí stát se franšízantem sítě přivedlo.
Co Vás přimělo k rozhodnutí stát se franšízantem TAB Board?
Byly to tři důvody. Koncept TAB Board se mi hodně zalíbil, měl jsem totiž to štěstí, že jsem mohl být rok a půl jeho členem a viděl jsem, jak mi to vydatně pomáhá v mém obchodním životě. Druhý důvod byl, že jsem cítil, že je pravá chvíle začít podnikat sám za sebe. No a za třetí – přišla nabídka doslova v pravou chvíli.
Čím je Vám tento franšízový koncept blízký?
Protože je to prostá, a přitom velice funkční myšlenka, jejíž přínosy jsou patrné doslova po první schůzce. Skupina lidí, kteří jsou v podstatě na té samé lodi si z pozice rovnocenných partnerů otevřeně radí, jak řešit svoje problémy. A to je dnes k nezaplacení.
Jaké jsou Vaše ambice v rámci sítě?
Český TAB nastavil laťku hodně vysoko nejen u nás ale i v mezinárodním společenství celé TAB organizace. Chci tohle společenství rozšířit do svého regionu, udržet vysokou kvalitu a dát dohromady několik dalších skupin, které si budou nejen vzájemně radit ale budou se také navzájem považovat za svoje kolegy a přátele.