Spolupráce TAB Board s Asociací malých a středních podniků a živnostníků v projektu Rok nových příležitostí pokračuje. Tentokrát se během speciálně vytvořeného webináře podíváme na to, jak přistupovat k plánování našeho byznysu v této turbulentní době.
Správně sestavený byznys plán je totiž alfou a omegou každého úspěšného podnikání a v době, kdy se potýkáme s krizí či útlumem to platí dvojnásob. Proto i firmy, které již měly v minulosti byznys plán detailně zpracovaný, se k němu musely vrátit a zrevidovat. Do plánování musely zahrnout i nové proměnné, které situace spojená s pandemií přinesla.
Co vše je třeba pro sestavení kvalitního byznys plánu a proč se tím vůbec zabývat, se dozvíte díky Lence Heuerové, regionální ředitelce TAB Board pro oblast Praha-západ, a Petrovi Škabradovi, spolumajiteli konceptu TAB Board pro ČR a SR.
Ve webináři Plánování budoucnosti v praxi se mimo jiné dozvíte:
- Jaké jsou správné fáze v procesu byznys plánování
- Proč je důležité stanovit firemní vizi a hodnoty naší firmy
- Jak na správnou diagnostiku naší firmy
- Jaké konkrétní nástroje využívají členové TAB pro kvalitní řízení a plánování svého byznysu
Celý webinář můžete zhlédnout ZDE:
Chtěli byste se o konceptu TAB Board dozvědět více? Přemýšlíte, v čem by podnikatelské TAB Boardy mohly pomoci právě Vám? Není nic jednoduššího, než nás kontaktovat. Rádi Vám odpovíme na jakoukoli otázku. S TAB Board nejste na podnikání sami!