60 % mileniálů chce školení v oblasti vedení (Deloitte, 2023).
94% zaměstnanců říká, že příležitosti ke vzdělávání jsou hlavním důvodem, proč
zůstat v zaměstnání.
9 hodin – celková doba školení, kterou absolvovala téměř polovina manažerů s více
než 10 lety zkušeností (Průzkum mezi 500+ manažery).
Následující statistika je zajímavá a upřímně řečeno je trochu smutná: 84 % manažerů uvádí,
že nikdy neprošli formálním školením v oblasti vedení lidí ani žádných manažerských
dovedností.
Zaměstnanci jsou často povýšeni na manažery, protože byli ve své práci skvělí, ale pak se
od nich očekává, že nějakým způsobem budou vědět, jak motivovat, koučovat, delegovat,
vést těžké rozhovory a budovat důvěru ve svých týmech.
To znamená, že se od nich očekává, že budou mít zcela jiné dovednosti, než jaké se od nich
vyžadovaly v jejich poslední roli. Mnozí na to musí přijít metodou pokus-omyl.
Čísla mluví sama za sebe.
Víte, jak drahá je fluktuace zaměstnanců, ale správná strategie školení vám může pomoci
udržet si špičkové talenty a vybudovat dlouhodobou loajalitu. Tato mezera je příležitostí.
Investice do vašich lidí vám může poskytnout cennou výhodu na konkurenčním trhu práce.
Představte si, jak odlišná by mohla být pracoviště, kdybychom přestali předpokládat, že
management je přirozený, a začali s ním zacházet jako s dovedností, kterou lze trénovat.
Přilákejte a udržte si ty nejlepší. Chci vědět víc.



